KärcherNews 1/39/2015 - page 3

3
KÄRCHER
NEWS
Od redakcji
Szanowni Czytelnicy,
Mamy przyjemność po raz kolejny podzielić się z Wami informacjami o wydarzeniach
w firmie Kärcher, jakie miały miejsce w 2015, o przyznanych nagrodach i wyróżnieniach,
tegorocznych nowościach produktowych Kärcher, a także przekazać plik porad
w zakresie prac czyszczących.
Równocześnie, w tym miejscu z radością informujemy, iż marka Kärcher w Polsce
uhonorowana została ponownie tytułem Superbrands. Tym razem tytuł uzupełnia „data”
2015/2016. To drugi tytuł Superbrands jaki został przyznany marce Kärcher w Polsce
(kategoria „Ogród – narzędzia i wyposażenie ogrodu”) w wyniku Procesu Certyfikacji
składającego się z badania konsumenckiego, przeprowadzonego przez instytut badawczy
ARC Rynek i Opinia oraz głosowania ekspertów Rady Marek.
Superbrans to wyróżnienie przyznawane w Polsce od ponad 10 lat i obejmujące 2300
marek, które oceniane są przez ponad 15 000 konsumentów i 60 ekspertów branżowych.
W bieżącej edycji marka Kärcher została uznana jedną z najsilniejszych konsumenckich
marek na polskim rynku, która jest rozpoznawana przez 72% polskiego społeczeństwa
(znajomość wspomagana wg ARC Rynek i Opinia). W tym samym badaniu marka Kärcher
uzyskała także bardzo wysoki wskaźnik rekomendacji 77 (skala 0-100) z najliczniejszą
grupą „adwokatów” (49% badanych) wg narzędzia przyporządkowującego charakter
rekomendacji do trójstopniowej struktury tego wskaźnika (adwokaci – neutralni – kry-
tycy, dla marki Kärcher odpowiednio: 49% - 29% - 21%). Stąd też kolejny bardzo wysoki
wskaźnik w kategorii Kapitał marki (pragnę/cenię/znam/dostrzegam) w ramach tego sa-
mego badania towarzyszącego przyznaniu tytułu Superbrands. Wskaźnik kapitału marki
Kärcher to 59, na który składają się poszczególne PRAGNĘ: 45 (najwyższy wśród licznej
konkurencji!) / CENIĘ: 62 (najwyższy wśród licznej konkurencji!) / ZNAM: 67 / DOSTRZE-
GAM: 72.
Warto przy tym zwrócić uwagę, iż kategoria, w której marka Kärcher w Polsce uzyskała
tak znakomite oceny (Ogród – narzędzia i wyposażenie ogrodu) nie jest podstawową
i jedyną kategorią, gdzie urządzenia Kärcher mają swe zastosowanie. Poczekajmy,
może organizator konkursu poszerzy listę kategorii o Dom – narzędzia do utrzymania
czystości…
Tytuł Superbrands od ponad 20 lat przyznaje międzynarodowa organizacja
The Superbrands Ltd. działająca już w 87 krajach, która wyłania i nagradza najsilniejsze
marki funkcjonujące na lokalnych rynkach. W 2015 marka Kärcher otrzymała także
wyróżnienie Superbrands na rynku austriackim.
Redakcja Kärcher News.
Magazyn Kärcher Sp. z o.o.
1,2 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,...40
Powered by FlippingBook