KärcherNews 1/39/2015 - page 7

7
KÄRCHER
NEWS
Nazwa firmy jest teraz pisana nowoczesną czcionką Clan Pro, o której
pisaliśmy w poprzednim wydaniu KärcherNews. Z logotypu zniknął
znak firmowy (sygnet), wcześniej widoczny z lewej strony nazwy Kär-
cher. Także charakterystyczna żółta belka została przestylizowana.
To kolejny krok firmy po zmianie systemu identyfikacji wizualnej
(Corporate Identity Kärcher), który dopełnia wieloetapowy proces
wprowadzania nowego wizerunku marki Kärcher, która jest świato-
wym liderem w dziedzinie technologii czyszczących.
„Projekt nowego logo Kärcher odzwierciedla innowacyjny charakter
naszej marki. Konsekwentnie przekazuje obietnicę jakości daną na-
szym klientom” mówi Hartmut Jenner, Prezes Zarządu Alfred Kär-
cher GmbH & Co. „W nowym logo czcionka FF Clan Pro zastępuje
dotychczas wykorzystywaną czcionkę Helvetica. Poszczególne litery
są teraz zdecydowanie lżejsze wizualnie oraz łatwiejsze do odczy-
Od początku istnienia firma Alfred Kär-
cher GmbH dbała o to, aby znak gra-
ficzny – logo marki Kärcher wyróżniał
produkty Kärcher, a równocześnie do-
trzymywał kroku zmieniającym się na
przestrzeni lat trendom plastycznym.
W tym roku firma ponownie zdecydowa-
ła się na odświeżenie logotypu.
Wydarzenia
tania. Żółta belka pod nazwą firmy odwołuje się do koloru urzą-
dzeń. Logo może być wykorzystywane zarówno z jak i bez motto
„makes a difference”. Dotychczas wykorzystywany sygnet – trzy trój-
kąty w kwadracie – został odseparowany od logo. Dzięki temu jest
ono teraz mniej skomplikowane i bardziej harmonijne. Sam sygnet
występować będzie obecnie jako samodzielny znak rozpoznawczy
firmy założonej przez Alfreda Kärchera. W przyszłości przejmie funk-
cję „pieczęci” poświadczającej jakość produktów firmy”.
1,2,3,4,5,6 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,...40
Powered by FlippingBook