Table of Contents Table of Contents
Previous Page  5 / 172 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 5 / 172 Next Page
Page Background

5

5

1

3

4

2

3 Badania i rozwój

Kärcher rozwija wysoko-wydajne systemy do urządzeń czyszczących, akce-

soriów oraz specjalnych środków czyszczących i pielęgnacyjnych. Przepro-

wadzamy ciągłe badania by rzetelnie ustalić czego chce i potrzebuje nasz

klient. Wyniki, które uzyskujemy płyną bezpośrednio do działu rozwoju pro-

duktów, aby każde nowe usprawnienie spotykało się z uznaniem naszych

klientów.

4 Jesteśmy tam, gdzie nas potrzebujesz

Kärcher oznacza najwyższą jakość - nie tylko jeśli chodzi o produkty, ale

także usługi serwisowe. Jako największy na świecie producent urządzeń

czyszczących, dla naszych klientów jesteśmy obecni na całym świecie w po-

nad 50 000 punktów sprzedaży i punktów serwisowych. Kärcher jest nieza-

wodnym partnerem, na którym zawsze możesz polegać.

5 Aktywność sportowa

Kärcher jest oficjalnym partnerem światowej sławy rajdu Dakar. Używając

w pełni automatycznego systemu recyrkulacji wody Kärcher wyposażonego

w filtr piaskowy, można zredukować w procesie mycia zużycie czystej wody

nawet o 85%. Na marginesie: jest to doskonała okazja by udowodnić efektyw-

ność i wydajność naszych produktów w ekstremalnych warunkach.

1 Innowacyjni od samego początku

W 1950 roku Kärcher wyprodukował pierwsze w Europie wysokociśnieniowe

urządzenie czyszczące z podgrzewaniem wody. Natomiast w 1984 światło

dzienne ujrzało pierwsze na świecie urządzenie wysokociśnieniowe przezna-

czone do zastosowań konsumenckich - co stanowiło krok milowy w historii

firmy i podejściu do utrzymania czystości wokół domu i w ogrodzie.

2 Design, nagrody i patenty

Urządzenia Kärcher łączą w sobie funkcjonalność, łatwość obsługi i wyszu-

kany wygląd. Produkty firmy zostały już nagrodzone ponad 100 odzna-

czeniami za wzorowy design. Dodatkowo ponad 1300 patentów świadczy

o duchu pomysłowości i zamiłowaniu do innowacji. Kärcher zawsze koncen-

truje się na potrzebach klientów.